Te rugăm, dacă doreşti să achiziţionezi produse de pe webshopul nostru, citește cu atenţie contractul general şi condiţiile de folosire, si plasează o comandă din lista de produse numai în cazul în care accepţi aceaste dispoziții și le consideri obligatorii asupra ta.
În cazul comenzilor de pe webshop, trebuie să fii de acord cu Termenii și condițiile generale, ceea ce presupune că depui o declarația contractuală pentru produsele din coșul virtual al bunurilor cumpărate, pentru plata acestora şi recunoşti că eşti conştient că acesta va atrage după sine obligații de plată.
În cazul în care întâmpini orice întrebare în legătură cu comanda ta, cu procesul de livrare, eventual în legătură cu operarea webshopului, te rugăm să apelezi cu încredere la serviciul nostru de clienți!
Cu plasarea comenzii tale se creează un contract de distantă între expeditor (cumpărător) şi Balog Béla întreprinzătorilor individual (vânzător).
În conformitate cu Declaraţia Guvernului nr. 45/2014 (II.26.) vânzătorul declară că mai sus menţionatele contracte, încheiate între părţi la distanţă, nu constituie un contract scris, astfel acestea nu sunt înregistrate, dar sunt completate în limba maghiară.
DOMENIUL DE APLICARE AL SERVICIILOR ŞI AL PRODUSELOR DISPONIBILE DIN WEBSHOP
De pe webshop vizitatorii noştri pot cumpăra accesorii pentru bărbaţi şi pentru femei. Pentru a oferi o vizibilitate mai uşoară asupra accesoriilor, acestea sunt sortate în categorii. Pentru o mai uşoară căutare poţi utiliza funcţia de căutare a paginii web. În cazul anumitelor accesorii, pe fișa tehnică a produsului vei putea preciza dimensiunea dorită a acestuia dintr-o listă tip drop-down. Produsele sunt disponibile doar pentru anumite dimensiuni, care pot fi găsite în această listă. Preţurile precizate pe webshop sunt prețuri de consum valabile (brute) şi conţin taxele pe valoarea adăugată (TVA) prescris de lege.
PROCESUL DE COMANDĂ
Dacă doreşti să cumperi un accesoriu, pe fișa produsului vei putea alege cantitatea dorită şi apoi adăuga acesta în coşul tău virtual, prin apăsarea butonului “Kosár”. Astfel o nouă fereastră se va deschide unde vei găsi toate detaliile produsului adăugat în coş. Aici vei putea alege între a continua cumpărăturile şi a mai adăuga alte produse în coşul tău virtual, sau a plasa comanda cu produsul/produsele deja adăugate. Dacă nu doreşti să mai adaugi produse în coşul tău, vei putea continua plasarea comenzii folosind butonul “Pénztár”. La următorul pas vei putea preciza adresa sau adresa de facturare. Asigură-te că ai completat toate câmpurile obligatorii corect. Mai jos vei putea alege modalitate de plată. Cele trei opțiuni sunt plata în numerar la livrare, pre-transfer, precum și în numerar cu caracter personal. După selectarea metodei de plată, apăsă butonul “Következő” pentru a continua procesul de cumpărare. Dacă totul se dovedește a se conforma cu datele specificate, vei putea finaliza comanda prin apăsarea butonului “Megrendelés”. După toate acestea vei primi un e-mail de confirmare a comenzii pe adresa ta de e-mail. În cazul în care nu ai primit în termen de 24 de ore confirmarea, și nu a intrat nici în mesajele spam, te rog, să ne comunici acest fapt pe adresa de e-mail info@anchor.hu!
PROCESAREA COMENZII
Comenzile pot fi plasate în orice moment, dar procesarea acestora va avea loc doar în zilele lucrătoare, până la orele 17. În cazul în care ne plasezi o comandă după orele 17 sau într-o zi de week-end, comanda va fi prelucrată doar în următoarea zi lucrătoare. Desigur, indiferent de clipa plasării comenzii, e-mailul de confirmare îl vei primi imediat. Termenul de finalizare a comenzii sunt 3 zile lucrătoare de la comfirmarea comenzii (Cu toate acestea, timpul de livrare nu este garantată, în unele cazuri, acest lucru poate dura mai mult), dar ne rezervăm dreptul de a accepta parțial sau în totalitate refuzul comenzii în cazul în care respingerea este justificată. Îndeplinirea parțială poate fi stabilită numai după consultarea cu cumpărătorul. În cazul în care comanda nu poate fi procesată din cauza lipsei stockului, vă trimitem un e-mail de notificare. DREPTUL DE RETUR Dreptul de retur în cazul contractelor încheiate între părţi la distanţă este reglementat prin Declaraţia Guvernului nr. 45/2014 (II.26.), pe baza căreia cumpărătorul va putea renunța fără nici o justificare, în 14 zile lucrătoare de la data primirii produsului. În cazul returului, vânzătorul va fi obligat să returneze suma plătită de către cumpărător, în termen de 14 zile
în cazul în care clientul a returnat produsul. Încât cumpărătorul în caz de returnare a produsului către vânzator, alege o altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin mod de transport, vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare create de acesta. În cazul retragerii, taxa de transport va fi suportat de către cumpărător.
În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul de retragere, definit prin Declaraţia Guvernului nr. 45/2014 (II.26.), acesta este obligat să returneze produsul către vânzător, imediat, dar nu mai târziu de 14 de zile de la data notificării retragerii. Vânzătorul este obligat să restituie valoarea produsului către cumpărător, numai dacă acesta este nedeteriorat, cu pachet complet și este însoțit de factura originală. Vânzătorul poate pretinde despăgubiri pentru daunele rezultate din utilizarea necorespunzătoare a produsului.
GARANȚIE
Pentru produsele vândute de către vânzător, există o răspundere juridică, definită în lege. Vânzător nu este responsabil pentru pagubele utilizării necorespunzătoare. Vânzătorul produsului oferă oportunitate de recompensare a valorii sau înlocuirea produsului, cu condiția ca cumpărătorul să deschidă pachetul în prezența curierului și constată că acesta este deteriorat încă înainte de deschiderea ambalajului. Vă rugăm să certificați defectul reclamat pe baza protocolului îcheiat de către curier, în astfel de cazuri. Schimbul sau recompensarea valorii produsului cu defect nu înseamnă cost suplimentar suportat de către cumpărător. Pentru a exercita acest drept, va fi nevoie să notifici departamentul serviciul clienți, telefonic sau în scris. În cazul în care acestă notificare se trimite prin poștă, va fi luat în considerare data depunerii. În aceste cazuri, te rugăm să trimiți această notificare cu recomandare. Produsul sau produsele comandate va fi nevoie să le trimiți utilizând servicii de curierat sau poștă către noi.
DATA MANAGEMENT
Îti atragem atenția asupra faptului că datele introduse de tine sunt stocate chiar și după finalizarea comenzii, cu scopul oricăror dovezi ulterioare. Aceste date vor fi transferate numai către subcontractori , cum ar fi un serviciu de curierat, în scopul de a îndeplini condițiile comenzii. Cu toate acestea, în astfel de cazuri, subcontractantul este obligat, ca datele prezentate să fie folosite numai în timpul onorării comenzilor. Păstrarea sau comunicarea către alte persoane este strict interzisă. Îti atragem atenția asupra faptului că informații tehnice vor fi colectate de la tine în timp ce navighezi în magazinul nostru on-line (durata vizitei, adresa IP, etc). Compania noastră va preda aceste informații numai autorităților competente doar cu motiv corespunzătoar cerințelor legale și desigur în cazuri justificate. Pentru utilizarea corespunzătoare a webshopului este necesar permiterea folosirii cookie-urilor. Folosirea acestora le poți seta din webbrowser-ul tău. Dacă dezactivați cookie-urile, unele părți ale paginii devin inaccesibile în parte sau în totalitate. Aceste cookie-uri promovează viteza și eficiența de comunicare între computer și server, dar nu conțin nici o informație cu caracter personal. Datele înscrise în procesul de achiziției și în newsletter sunt stocate atât timp cât nu se solicită anularea serviciilor de la serviciul clienți. Dezabonarea de la newsletter se poate face prin apăsarea butonului “Leiratkozás” în partea de jos a newsletter-ului.
Pentru întrebările nereglementate prin Termenii și condițiile generale, se vor aplica prevederile din Codul civil, Declaraţia Guvernului nr. 45/2014 (II.26.), în cazul contractelor încheiate între părţi la distanţă, serviciile de comerț electronic și anumite aspecte din CVIII. tv. anul 2001.
În cazul comenzilor de pe webshop, trebuie să fii de acord cu Termenii și condițiile generale, ceea ce presupune că depui o declarația contractuală pentru produsele din coșul virtual al bunurilor cumpărate, pentru plata acestora şi recunoşti că eşti conştient că acesta va atrage după sine obligații de plată.